SENCOR

SENCOR je tvrtka za potrošačke elektronske uređaje, osnovana u Japanu u kasnim šezdesetima te je stekla prestižan status u području audio tehnologija. Početkom 1990-ih, kada je SENCOR postao europski brand, paleta proizvoda se značajno proširila. SENCOR je brand koji povezuje japansku tradiciju vrhunske tehnologije i modernih trendova udobnog življenja, unaprijeđene emocionalizmom, individualnošću i zabavom. Tvrtka je poznata po širokom asortimanu proizvoda, dizajnu, inovaciji i uslužnosti.

Proizvodi s dušom, napravljeni iz srca

Tehnologija nije bila jedina snaga vodilja iza priče o počecima SENCORA. Ulogu je igralo i ranije spomenuto srce. SENCOR je inzistirao da ljudi uživaju u korištenju njihovih proizvoda. I zato je bilo vrlo važno da proizvodi imaju originalan i zanimljiv dizajn, jednostavni za upotrebu i intuitivni, da nisu samo moderna elegancija, već nasuprot, da proizvodi nude varijacije boja, što kupcima omogućuje pravo na individualizam i stvaranje spone između čovjeka i tehnologije. U to vrijeme SENCOROV moto je bio – Zašto čovjek ne bi uživao u svojim elektronskim uređajima? Taj moto se održao do danas.

1990s – preseljenje u Europu

U 1990-ima, SENCOR postaje europska tvrtka. Upravljana iz Europe, s proizvodnjom u azijskim i europskim državama, međutim, sa srcem u dalje u Japanu. SENCOR logotip se mijenja, no nastavlja slijediti najbolje tradicije izvedene iz japanskog tehnološkog čuda i dosljedno prati plan razvoja koji su postavili izvorni osnivači. Svijet se promijenio, postao je manji, ali vizija i želje su ostale iste. Smjer u kojem se SENCOR brand kreće leži u kombinaciji japanke tradicije i kvalitete s europskim znanjem poslovanja. Srce ponovno zauzima mjesto u prvom redu. I ako netko kaže da emocijama nema mjesta u poslovanju, zaista su u krivu.

Danas

Raznovrsnost i inovacije

SENCOR se danas fokusira na nekoliko trendova, čime postaje ekskluzivni brand na svjetskom tržištu. Prvo i najvažnije je široka paleta proizvoda. Kao što je bio slučaj u Japanu u 1970-ima, a i diljem svijeta na početku trećeg tisućljeća (SENCOR sada opskrbljuje proizvode u više od 25 zemalja širom svijeta, SENCOR reagira na sve aktualne teme i stalno širi svoj portfelj proizvoda, koji danas sadrži više od tisuću artikala u šest kategorija proizvoda (potrošačke elektronike, tablete i telefone, uredsku opremu, auto elektronike, kućanskih proizvoda, zdravlje i ljepota) i još se proizvoda dodaje iz mjeseca u mjesec. I tako, dok drugi brandovi stalno govore o inovacijama, SENCOR ih neprekidno unosi u svoj asortiman proizvoda.

Dizajn i boje

Dizajn je jednako važan. Sami proizvodi i njihovo pakiranje. Za određene kategorije proizvoda, SENCOR nudi najširi spektar boja bez iznimke. Boje se savršeno slažu, tako da svatko tko kupuje deset različitih proizvoda u istoj boji, primjerice ljubičastoj, može biti siguran da će svi imati istu nijansu. SENCOR se odlučio riješiti melankoličnih i konzervativnih blijedih kuhinja i stanova, unoseći boju i individualnost. Svatko može pokazati svoju osobnost odabirom boje. Ovdje se odnos čovjeka i elektroničkog uređaja rađa i jača funkcionalnošću, jednostavnošću korištenja i dobrom uslugom. I, naravno, dostupnost, jer kad je u pitanju politika cijena, SENCOR se drži sljedećeg pravila: kvaliteta po prihvatljivoj cijeni – ni lipe više! Pakiranje proizvoda se također smatra nekonvencionalnim i individualiziranim. Pakiranje pokazuje točno koji je proizvod unutra, uključujući i precizan prikaz boja.

© Copyright - EXCETRA d.o.o. | Brezovička cesta 27 M, 10 000 Zagreb | OIB: 80285304749 | MBS: 4759257 | Privredna banka Zagreb d.d. IBAN: HR35 2340009 1110879780 | Direktor: Jasmina Miškec |
SERVIS